Forum

Gå til innhold

Ford Cougar

Ford Cougar 2.0 1999

6 replies to this topic

#1 Gjest_Andefoy_*

Gjest_Andefoy_*
  • Gjester

Skrevet 24 June 2012 - 03:20

Hei.
Lurer på om noen kan noe om 1999 Ford Cougar 2.0. Vurderer dette som min førstebil. Noen som vet om feil på de, er de til å anbefale? Så på et forum om noen engelskmenn som slet med lys og diverse.

#2 Gjest_BjarneB_*

Gjest_BjarneB_*
  • Gjester

Skrevet 24 June 2012 - 07:35

Teknikken er akkurat som Mondeo mk2

#3 Gjest_Andefoy_*

Gjest_Andefoy_*
  • Gjester

Skrevet 24 June 2012 - 12:36

Kan ikke så mye av det som skjer under panseret. Er det biler som holder lenge, eller er de bomkjøp?

#4 Gjest_Piflo_*

Gjest_Piflo_*
  • Gjester

Skrevet 24 June 2012 - 01:25

Hei! Cougar er ett fint valg som førstebil. Bilen er tøff og se på og er holdt for å ha gode sportslige kjøreegenskaper.

Cougar er ikke noe værre å kjøpe enn noe annet og har færre feil en Mondeo. Ford har også billige deler, så dette er ikke noe problem.

Prøv å fin en som er godt tatt vare på, feks denne:

http://www.finn.no/f...nnkode=35035606

#5 Gjest_Frankeren_*

Gjest_Frankeren_*
  • Gjester

Skrevet 25 June 2012 - 07:36

Ville sett om jeg fant en 2,5 v6 av sorten! Mye lettere å selge videre og rettere motorisering til utseende. Utrolig gode kjøre egenskaper og bøtteseter. Ikke bomkjøp!

#6 Gjest_Frankeren_*

Gjest_Frankeren_*
  • Gjester

Skrevet 25 June 2012 - 07:36

Ville sett om jeg fant en 2,5 v6 av sorten! Mye lettere å selge videre og rettere motorisering til utseende. Utrolig gode kjøre egenskaper og bøtteseter. Ikke bomkjøp!

#7 Gjest_Frankeren_*

Gjest_Frankeren_*
  • Gjester

Skrevet 25 June 2012 - 02:06

Svar