Hei
Va syns dere om den nye Vw Beetle?
Syns den er veldig kul og god å kjøpe.
Også er prisen veldig gunstig.
Vil denne holde seg ok i verdi og være grei og bli kvitt etter ca 3 til 5 år?
Kjøpe vs Leasing?
Erik
Kjøpe nye Beetle 2012?
Started by
Gjest_Erik_*
, Jun 11 2012 02:16
2 replies to this topic
#2 Gjest_Jimmy_*
Skrevet 14 June 2012 - 04:46
-Hvis du synes den er så god å kjøpe , så kjøp da vel , selvom det da tyder på du allerede har kjøpt , eller fabrikert en artig skriveLEIF!!! 
Gi meg en gratis , og jeg tar imot den.
Ellers skal den være billigere enn trikken for at jeg tar imot , men det vil nok bare vare ut garantiperioden.
Jeg har sett programmer på TV om lyspærer, nylonstrømper og printere m.m som er laget for å ikke vare for lenge. Det er mye mer profitabelt for produsenten at ting må erstattes/repareres etter en tid enn at de er "evigvarende"!!!!
Dette gjelder i sterkere grad amerikanske og europeiske bilmerker enn koreanske og japanske.
Tilbake til designen , er den så spesiell da? Ligner på en søttitalls 911. Ikke stygg den , men etter 40 år tilstedeværelse er den mer ordinær enn wow!!!!!!!!
Ikke kjøp!!!!!!
Gi meg en gratis , og jeg tar imot den.
Ellers skal den være billigere enn trikken for at jeg tar imot , men det vil nok bare vare ut garantiperioden.
Jeg har sett programmer på TV om lyspærer, nylonstrømper og printere m.m som er laget for å ikke vare for lenge. Det er mye mer profitabelt for produsenten at ting må erstattes/repareres etter en tid enn at de er "evigvarende"!!!!
Dette gjelder i sterkere grad amerikanske og europeiske bilmerker enn koreanske og japanske.
Tilbake til designen , er den så spesiell da? Ligner på en søttitalls 911. Ikke stygg den , men etter 40 år tilstedeværelse er den mer ordinær enn wow!!!!!!!!
Ikke kjøp!!!!!!