Forum

Gå til innhold

LEI SPAM!

1 reply to this topic

#1 Gjest_Jostein_*

Gjest_Jostein_*
  • Gjester

Skrevet 27 April 2012 - 07:55

:angry:
Merker jeg er meget lei av all denne spammingen her inne. I det siste har det virkelig tatt av. Det ødelegger mange fine tråder og innlegg på dette her på forumet.
Håper at de ansvarlige for dette forumet kan gjøre noen tiltak for å få slutt på dette. Tvungen registrering tror jeg hadde vært greit å begynne med. I tillegg burde spaminnlegg i eksisterende tråder blitt fjernet.
Håper virkelig det går ann fjernet dette slik at vi kan diskutere bil uten å bli overlesset av meningsløs "reklame".

#2 Gjest_Benzina_*

Gjest_Benzina_*
  • Gjester

Skrevet 27 April 2012 - 08:41

Dette har vært tatt opp før (men aldri for sjeldent) for jeg er selvfølgelig langt på vei enig med deg. Jeg syns det er et i utgangspunket bra forumet hvor man for delt mange råd/tips/erfaringer, men i det siste har det tapt seg mer å mer. En ting er den "engelske" spammen som blir lagt ut i hytt å pine og som blir spredd i gamle diskusjonstråder, men er også endel barnslige å useriøse innlegg som dukker opp titt og ofte som er å betrakte som spam.

Synes det har begynt og bli såpass mange faste brukere her inne (ihvertfall om en skal ta navnene/nickene i betraktning) at en tvungen registrering hadde vært på sin plass. Dette for å få luket ut alle disse som kun sprer spam.

Svar