Forum

Gå til innhold

Ny XC70, hvilken farge?

Volvo

13 replies to this topic

#1 Gjest_Zaphod_*

Gjest_Zaphod_*
  • Gjester

Skrevet 24 April 2012 - 12:27

Hei, har bestilt en ny XC70 Summum med stylingpakken. Hvilken farge er penest på denne bilen?

#2 Gjest_orjan_*

Gjest_orjan_*
  • Gjester

Skrevet 24 April 2012 - 07:11

svart eller ishvit er vel finest. iallefall etter min mening.

minuset er da at man må vaske ofte hvis man vil at bilen skal se fin ut. og med svart vises riper lettere.

#3 Gjest_Gjest_*

Gjest_Gjest_*
  • Gjester

Skrevet 24 April 2012 - 07:24

Electric silver!!

#4 Gjest_Roar_*

Gjest_Roar_*
  • Gjester

Skrevet 24 April 2012 - 08:24

Her er fargevalgene:
http://www.volvocars..._146_V2_NOR.pdf

Min favoritt er Twilight bronze, med flamenco red på andre.

Har blitt lei fargeløse biler, men det kjøper jo alle andre. Tror fler enn meg begynner å bli lei de fargeløse bilene, derfor er det ikke farlig å kjøpe bil med farge.

#5 Gjest_Zaphod_*

Gjest_Zaphod_*
  • Gjester

Skrevet 24 April 2012 - 09:36

Vis innleggorjan skrev 24 April 2012 - 07:11:

svart eller ishvit er vel finest. iallefall etter min mening.

minuset er da at man må vaske ofte hvis man vil at bilen skal se fin ut. og med svart vises riper lettere.

Jeg liker sorte biler men XC70 synes jeg kler en farge som har litt mer kontrast til plastbeskyttelsen på sidene. Hvit er aktuelt!

#6 Gjest_Benzina_*

Gjest_Benzina_*
  • Gjester

Skrevet 24 April 2012 - 10:05

Først og fremst gratulerer med en ny og flott bil :)  Min favoritt hadde uten tvil vært sort. Siden du ikke ville ha det, syns jeg fargen "Ostergrey" passet bilen bra. Sølv og hvit er fint det og, men syns det blir for kjønnsløst. Men forøvrig syns jeg faktisk den kledde denne fargen (rubinrød) ganske bra (eksempel: http://www.finn.no/f...nnkode=34398804 )

#7 Gjest_Anders_*

Gjest_Anders_*
  • Gjester

Skrevet 24 April 2012 - 11:32

Nei nei nei, du må jo kjøpe Ocean Race! I blå selvfølgelig! Flamenco rød er en fin farge, men ikke på XC70 med all den plastikken.

#8 Gjest_Andreas_*

Gjest_Andreas_*
  • Gjester

Skrevet 24 April 2012 - 03:51

Jeg pleier å si at livet er ALT for kort til å kjøre grå og triste biler.

MEN må innrømme at en de nyere franskerne ser fantastisk ut i mørk grå dress - Citröen DS5, Peugeot 508 og Renault Megane  - mørk grå gir de litt ekstra "formell" feel liksom som de ikke har hatt før.

Til XC70 ville jeg valgt mørk brun eller mørk blå - hvit og sort føler jeg blir for "politiaktig" eller hverdagslig/vanlig. Kan ikke huske å ha sett denne i mørk grå?

#9 Gjest_gjest_Hans_*

Gjest_gjest_Hans_*
  • Gjester

Skrevet 25 April 2012 - 03:45

Har selv en XC70 2012 2.4 D3 AWD SUMMUM. Jeg har den i sølv, det er en farge som passer bilen veldig godt, synes dessuten at svart passer veldig bra og det ser veldig tøft ut, og ettersom Norge er et veldig A4 land - blir det lettere og selge hvis du velger: blå, sølv eller svart. Uansett lykke til med nydelig bil!

#10 Gjest_orjan_*

Gjest_orjan_*
  • Gjester

Skrevet 25 April 2012 - 05:59

Postet bilde

syns hvit passer bra jeg :)

ellers har man jo volvo ocean race blue som er fin, men syns ikke den passer helt med fangerene.

OBS!: Volvo i hvit (icewhite) er veldig fin så lenge man er nøye med vask, hvis du er en person som kjører i ukesvis uten vask av bilen så velger du ikke hvit. for skitten viser bedre enn mørkere farger..

Ville anbefalt deg å gå inn på volvo.no og "bygg din bil" og se på fargene der, evt gå innom volvoforhandler og se på bilene de har i forskjellige farger.

#11 Gjest_Gjest_*

Gjest_Gjest_*
  • Gjester

Skrevet 26 April 2012 - 08:40

Twilight Bronze garantert.

#12 Gjest_Thor m_*

Gjest_Thor m_*
  • Gjester

Skrevet 26 April 2012 - 09:11

Vis innleggZaphod skrev 24 April 2012 - 12:27:

Hei, har bestilt en ny XC70 Summum med stylingpakken. Hvilken farge er penest på denne bilen?
Hei jeg fikk ny bil for 3 uker siden!
Bestilte den i svart, men angrer vasker hele tiden.
Bestill hvit bil med erakir felgene da får du fet bil

#13 Gjest_Knut_*

Gjest_Knut_*
  • Gjester

Skrevet 26 April 2012 - 11:28

Har XC70 som er Oyster grey og er godt fornøyd med fargevalget. XC70 passer ikke hvit farge men sort er fint !

#14 Gjest_trond67_*

Gjest_trond67_*
  • Gjester

Skrevet 27 April 2012 - 05:44

Synns electic silver ser vsldig fin ut. Tror sånne typiske motefarger er et dumt valg da de jo blir håpløst umoderne om noen år

Svar

Also tagged with one or more of these keywords: Volvo