#4 Gjest_Roar_*
Skrevet 24 April 2012 - 08:24
http://www.volvocars..._146_V2_NOR.pdf
Min favoritt er Twilight bronze, med flamenco red på andre.
Har blitt lei fargeløse biler, men det kjøper jo alle andre. Tror fler enn meg begynner å bli lei de fargeløse bilene, derfor er det ikke farlig å kjøpe bil med farge.
#5 Gjest_Zaphod_*
Skrevet 24 April 2012 - 09:36
orjan skrev 24 April 2012 - 07:11:
minuset er da at man må vaske ofte hvis man vil at bilen skal se fin ut. og med svart vises riper lettere.
Jeg liker sorte biler men XC70 synes jeg kler en farge som har litt mer kontrast til plastbeskyttelsen på sidene. Hvit er aktuelt!
#6 Gjest_Benzina_*
Skrevet 24 April 2012 - 10:05
#8 Gjest_Andreas_*
Skrevet 24 April 2012 - 03:51
MEN må innrømme at en de nyere franskerne ser fantastisk ut i mørk grå dress - Citröen DS5, Peugeot 508 og Renault Megane - mørk grå gir de litt ekstra "formell" feel liksom som de ikke har hatt før.
Til XC70 ville jeg valgt mørk brun eller mørk blå - hvit og sort føler jeg blir for "politiaktig" eller hverdagslig/vanlig. Kan ikke huske å ha sett denne i mørk grå?
#9 Gjest_gjest_Hans_*
Skrevet 25 April 2012 - 03:45
#10 Gjest_orjan_*
Skrevet 25 April 2012 - 05:59

syns hvit passer bra jeg
ellers har man jo volvo ocean race blue som er fin, men syns ikke den passer helt med fangerene.
OBS!: Volvo i hvit (icewhite) er veldig fin så lenge man er nøye med vask, hvis du er en person som kjører i ukesvis uten vask av bilen så velger du ikke hvit. for skitten viser bedre enn mørkere farger..
Ville anbefalt deg å gå inn på volvo.no og "bygg din bil" og se på fargene der, evt gå innom volvoforhandler og se på bilene de har i forskjellige farger.
#12 Gjest_Thor m_*
Skrevet 26 April 2012 - 09:11
Svar
Also tagged with one or more of these keywords: Volvo
TV 2 Underholdning →
Broom →
Generell diskusjon →
Problemer med nybilkjøpStarted by JarleH, 29 Jan 2013 |
|
|
||
TV 2 Underholdning →